Dobrý nápad 2

Posted on Posted in Online marketing
Idee Konzept

Čo je dobrý nápad?

Vzniklo o tom už množstvo článkov, kníh, prednášok. Už dávnejšie som dostala námet na písanie o nápadoch, článok aj vznikol, ale bol zameraný skôr na testovanie rôznych nápadov z hľadiska spotrebiteľa a jeho potrieb.

Nedávno ma zaujal jeden článok a na základe prečítaných informácií by som si dovolila definovať čo je vlastne dobrý nápad. Bude to veľmi jednoduché:

Dobrý nápad je ten, ktorý sa zrealizuje.

Nokia mala tablet už v roku 2001. Ak by nezostal ako koncept, a vyšli by s tým na trh, mohli o skoro 10 rokov predbehnúť iPad.
Ľudia totiž veľmi veľa času trávia s zdokonaľovaním niečoho, čo ešte ani poriadne nevytvorili. Boja sa vyjsť, ako sa hovorí, „s kožou na trh“. Zrealizovať zlý nápad je stále lepšie ako zahodiť nejaký vynikajúci. Okrem toho, nápad, ktorý sa používa sa stáva užitočným a navyše sa dá neustále vylepšovať  😉

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *